Bli medlem

För att bli medlem ska du klicka på länken ”Bli medlem nu!” nedan. Du kommer då till vårt medlemsregister som hanteras av Föreningssupport.

Fyll i dina personuppgifter och vilket stift du tillhör. (Här får du tips om du inte vet vilket stift du tillhör.)

Det är sedan enkelt att betala medlemsavgiften, det finns flera alternativ: pappersfaktura, epostfaktura, kortbetalning och Swish. Om du betalar med faktura så var noga med att ange OCR-nummer och belopp korrekt.

På detta sätt kan du bli medlem redan idag. I fortsättningen kommer du i november/december att få epost med påminnelse att betala medlemsavgiften för det kommande året.

Att värva en medlem

För dig som vill värva en medlem finns foldern Bli medlem i Frimodig kyrka. Den kan du beställa på vår sida med Trycksaker och profilprodukter och du kan också skriva ut den och ha med dig!

Om du värvar någon som inte har dator eller eljest behöver hjälp med det digitala så gör du så här: Fyll i folderns sista sida tillsammans med den du värvar och därefter kan du som värvat sätta dig vid din dator och fylla i alla uppgifter. Vad gäller betalning av medlemsavgiften kan du antingen ge fakturan till den du värvat eller göra inbetalningen själv. Den som blir medlem kan då betala dig på lämpligt sätt. Tack för din insats!

Skilj på medlemsavgift och gåvor!

Medlemsavgiften betalas till bankgiro 5150-3969. Detta konto är endast för medlemsavgifter och kräver ett OCR-nummer vilket du ser på avin. Kontot är kopplat till medlemsregistret och ska inte användas för några andra betalningar.

Gåvor betalas till bankgiro 5150-3910. Observera att detta konto inte ska användas för medlemsavgifter.

Välkommen som medlem i Frimodig kyrka!