Medlem

Medlemskap i Frimodig kyrka kostar 200:- per år. Som medlem får du rösträtt på din stiftsavdelnings årsmöten, information om vad som händer och möjlighet att ställa upp för oss i kyrkovalet. Ditt medlemskap och ditt stöd är viktigt!

Anmäl dig som medlem på sidan Bli medlem. Där finns även anvisningar för hur du gör om du vill värva medlemmar eller hjälpa någon att bli medlem som inte själv har tillgång till dator.

Ändra dina medlemsuppgifter

Vårt medlemsregister hanteras av Föreningssupport. Som medlem kan du själv kontrollera och korrigera dina uppgifter på Min sida. Du loggar in med ditt medlemsnummer. Första gången får du klicka på ”Glömt lösenord?”.

Frågor om medlemsregistret kan skickas till medlemsregister@frimodigkyrka.se.

Registrera dig för internt material

När du blivit medlem kan du även välja att registrera dig på den här webbplatsen. Du får då möjlighet att logga in och få tillgång till diverse internt material.

OBS du behöver inte registrera dig på den här webbplatsen för att kunna logga in på Min sida i medlemsregistret (se ovan). Det är fråga om två olika system.